سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت در اسپانیا از طریق خرید ملک

اقامت در اسپانیا از طریق خرید ملک

خرید ملک با ارزش بیش از 500 هزار یورو در کشور اسپانیا، سبب اخذ اقامت اسپانیا می‌گردد. به دلیل حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران، خرید ملک مسکونی، تجاری و حتی زمین برای افراد خارجی محدودیتی ندارد. در صورتی که سرمایه گذار موفق به خرید ملکی به ارزش 500 هزار یورو در اسپانیا شود واجد شرایط دریافت ویزا می گردد.

اعتبار ویزای طلایی اسپانیا منوط به عدم فروش ملک طی پنج سال متمادی می باشد. دریافت ویزای طلایی امکان اقامت، تحصیل و حتی کار برای فرد و خویشاوندان درجه اول را فراهم می‌کند. متقاضی پس از 7 سال اقامت مداوم می تواند درخواست اخذ پاسپورت اسپانیا را بدهد.

روش تمدید اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

برای تمدید اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک با در دست داشتن مدارک هویتی و همچنین دارا بودن ملک خریداری شده 3 ماه قبل از پایان موعد کارت اقامت خود، نسبت به تمدید این نوع اقامت می توانید اقدام نمائید.

نتیجه ‌گیری

در این مقاله به بررسی تمدید اقامت اسپانیا پرداختیم. قبل از شیوع کرونا تمدید اقامت در کشور اسپانیا به شکل دیگری بود اما بعد از آن با توجه ‌به وضعیت اضطراری در کشور اسپانیا تغییر کرد. برای اقامت در اسپانیا می‌توان روش تمکن مالی را برگزید که یکی از روش‌های رایج و تقریباً آسان است. استفاده از وکلای مجرب در این زمینه  نیز می‌تواند در این زمینه راه‌گشا باشد. البته این گزینه‌ها، تنها گزینه تمدید اقامت نیستند.

جهت اقامت بلند ‌مدت در اسپانیا نیاز به یک سری مدارک است. از این مدارک می‌توان به فرم درخواست، پاسپورت و … اشاره کرد. اما تمدید اقامت اسپانیا پس از شرایط کرونا شرایط تغییر کرد و برای مدتی کوتاه و معین ویزاها به ‌صورت خودکار تمدید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.