سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گلدن ویزای یونان

گلدن ویزای  یونان

برنامه گلدن ویزای یونان باکمترین میزان سرمایه­گذاری در املاک و مستغلات در قالب طرح اخذ اقامت یونان با خرید ملک قابل اجراست. این برنامه همچنین به متقاضی و خانواده اش پس از اعطای مجوز اقامت یونان از طریق خرید ملک اجازه می­دهد تا در سراسر اتحادیه اروپا شنگن آزادانه سفر کند. روش گلدن ویزای یونان در خصوص خرید ملک و املاک در این کشور می باشد که در نهایت منجر به اخذ اقامت یونان خواهد شد. این موضوع از سال 2013 به تصویب نهایی رسید و برای افراد غیر اروپایی با هدف گسترش سرمایه گذاری در این کشور قابل اجرا می باشد.

در این روش افراد می توانند با خرید یک ملک و یا چند ملک به ارزش 250 هزار یورو به اقامت نیز دست پیدا کنند. در این روش افراد می توانند پس اخذ اقامت 5 ساله در این کشور و در کل اتحادیه اروپا زندگی کنند که پس از آن دوباره تمدید خواهد شد و البته در سال هفتم افراد می توانند برای شهروندی، اقامت دائم اروپا و پاسپورت یونان درخواست نمایند. همچنین شما می توانید از طریق قانون تمکن مالی  نیز اقدام نمایید و بدون خرید ملک، اقامت اروپا را دریافت نمایید.

 گلدن ویزا چیست؟

گلدن ویزا یا ویزای طلایی در حقیقت نوع خاصی از انواع روش های دریافت اقامت در اروپا است که با استفاده از آن فرد امکان سرمایه گذاری در کشور مقصد و دریافت امتیازات شهروندی را به دست می آورد. گلدن ویزا به افراد خارجی این امکان را می دهد که بطور دائمی به اروپا مهاجرت کنند. خرید ملک، خرید اوراق قرضه دولتی، کمک مالی و یا ایجاد شغل از روش های سرمایه گذاری پیشنهادی برنامه گلدن ویزا می باشند. با اخذ گلدن ویزا می توانید آزادانه به تمام کشورهای عضو شینگن و همچنین کشورهای کرواسی، رومانی، بلغارستان، صربستان و قبرس که خارج از حوزه شینگن هستند سفر کنید. گلدن ویزا در ابتدا فقط اقامت را ارائه می دهد. برای تبدیل شدن به یک شهروند اتحادیه اروپا، باید حداقل 5 سال از اقامت شما بگذرد.

 به منظور اخذ ویزای طلایی در این کشور ها، شما می توانید در ابتدا درخواست ویزای کوتاه مدت تایپ C و یا ویزای بلند مدت تایپ D را بدهید. اگر شما تمایل به اقامت بیش از 3 ماه در حوزه شینگن ندارید، می توانید درخواست ویزای کوتاه مدت مولتی پل 90 روزه بدهید. در ادامه مقاله به طور مثال چندین کشوری که می توانید برای گلدن ویزا اقدام نمایید را به شما معرفی خواهیم نمود.

چندین نوع سرمایه گذاری برای دریافت گلدن ویزای یونان وجود دارد، که عبارتند از:

خرید ملک در یونان با حداقل ارزش 250000 یورو

قرارداد اجاره برای 10 سال، خواه برای اقامت در یک هتل یا برای اقامتگاه های توریستی مبله در مناطق گردشگری

حداقل 400000 یورو سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولت یونان، اوراق قرضه یا سهام شرکت های سرمایه گذاری املاک در یونان، سهام و اوراق مشارکت در صندوق های سرمایه گذاری و سهام خصوصی که دفتر مرکزی آنها در یونان است.

 

یونان

با خرید ملک در کشور اصیل یونان به ارزش 250 هزار یورو می توانید گلدن ویزای یونان را اخذ نمایید. شرایط و مبلغ سرمایه گذاری ملکی در این کشور پایین تر و کمتر از شرایط سرمایه گذاری ملکی در دیگر کشورهای اروپایی است. بعد از خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور یونان، ملزم به ماندن در این کشور نیستید. در واقع سرمایه گذاری ملکی تان ضمانت و مجوزی برای اقامت شما در این کشور خواهد بود.

مزیت دریافت ویزای طلایی یونان

ü       250 هزار یورو حداقل میزان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

ü       بدون شرط حضور

ü       بهره مندی از زیرساخت های پیشرفته با کمترین هزینه زندگی

ü       صدور اقامت دائم برای متقاضی و فرزندان زیر21 سال

ü       صدور اقامت دائم برای والدین متقاضی و والدین همسر

ü       اخذ شهروندی یونان پس از 7 سال

ü       سفر آزادانه به 26 کشور عضو حوزه شینگن با مجوز اقامت صادر شده توسط کشور یونان

ü       عدم نیاز به حضور فیزیکی

ü       ارزان ترین، بهترین و پربازدیدترین برنامه سرمایه گذاری ملک در اروپا

ü       بدون نیاز به مدرک زبان، بدون نیاز به مدرک تحصیلی و سابقه کار